(Android) bhop pro hack av uendelig tokens
Feb 19, 2022 17:58:02 GMT 1
Post by contsittrelamic on Feb 19, 2022 17:58:02 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ bhop pro ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ bhop pro IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack av uendelig tokens ▞▞▞
▞▞▞ bhop pro 2022 version ▞▞▞
bhop pro Simulatie nym
Jeg vil gi dette 5 stjerner. Men det er 1 problem.. DET ER FOR MYE FREAKING ANNONSER SOM DET ER SÅ IRRANGER.
Jeg liker dette spillet en god spin off av CSGO også jeg fikk 22 sekunder i is som er veldig bra, så jeg må snakke med utviklere om flere kartfeil
Appen er flott, men den er altfor enkel, den må være vanskeligere å vinne, nybegynnere kan nå toppen på den første dagen
kontrollene er rare kopier kontrollene til bhop går det bedre
Feil så mye
Veldig irriterende. Ingen sjekkpunkter veldig skuffende
Dette spillet har god grafikk og jeg liker det veldig godt, men det gir ikke engang mening. Jeg prøvde å kopiere taktikken til toppspillerne, men det vil ikke engang fungere. Og dette spillet har mange forferdelige feil og feil
10/10 perfekt. Dette spillet er så bra når roblox er nede, faktisk er det ganske lenge når som jeg installerer det, tok det 19 minutter å installere det som 🤔🤔
har potensiale, men den har ingen fremdriftslagring fordi når du sletter den og laster den ned igjen, vil den forrige fremgangen gå tapt
bhop pro Simulatie nym
faktisk søppelspill. selve mekanikken er ganske kul, men å skaffe bhop-mynter er faktisk umulig. Jeg rullet knivhylser fra 50k - 17k og den totale verdien av knivene var mindre enn 15k. som hva???
Enkelt, mengden annonser er greit. Bra spill totalt sett
Beste spillet jeg har spilt, men skulle ønske du hadde flere kart
Jeg elsker dette spillet, men det er et problem jeg har spilt i tre dager. Jeg har nådd gold bhopper 3 og jeg har klart å samle 400k poeng/penger ved å selge alle gjenstander fra kassespinn. Jeg har innsett at spillet er altfor enkelt, spesielt for nybegynnere, vennligst ta dette i betraktning. Spesielt siden dette spillet ikke har hatt noen oppdateringer eller endringer siden begynnelsen av året. Jeg begynner å tro at utviklerne har mistet håpet i dette spillet og samfunnet.
Pogger
Veldig kult, men jeg vil ha nye kart
bhop pro Simulation sjel
Jeg gir det 3 stjerner selv om det er et flott spill, jeg har en feil som når jeg trykker fremover blir skjermen svart og jeg kan ikke gjøre noen ting
Dette spillet er perfekt laget, men legg til innstillinger for flere innstillinger som: FOV eller Weapon FOV
dere trenger virkelig å fikse førstepersons utseende... jeg mener hendene... og tredjepersonen også... vi trenger å se huden de andre spillerne har
Bra spill, men det eneste problemet er at knappehoppet er så stort
Jeg skriver denne anmeldelsen kun på grunn av Richard Wu siden det alternativet ikke var bra og det nye spillet og alternativene er mye bedre, men jeg rangerer en 3-stjerne på grunn av annonser og feil og Richard Wu hvis det alternativet var bra for deg, gå og installer bhop go fordi den fortsatt har det alternativet
I soent 50 000 b håper penger på saker du ikke vinner noe Forklar eller er det bare uflaks
Det er bra, men forsinkelsen hvis en spiller dør, vil treffe deg
dette spillet er bra, men det er altfor tregt, det har alt for mange annonser hver gang jeg klikker på noe, det gir meg en annonse, det er generelt sett et bra spill, men bare jobb med etterslepet
kontroller suger, men konseptet med bhop for telefoner er litt kult.
dette spillet er veldig nnoobt og veldig lavt spill dette spillet høres chuchuchuchuchu ut
Jeg hater virkelig annonsene som dukker opp i spillet, jeg håper annonsene dukker opp i lobbyen, ikke i spillet, annonsene legger bare til min sinte i dette spillet😡
Srry
Spillet er bra, men en ting er problemet, det problemet er annonser, hver gang jeg fullfører nivået dukker det opp og det er ting som alle hater. Du trenger bare å fjerne så mange annonser og det blir bra. Når jeg kjeder meg spiller jeg dette spillet og tiden går så fort at du bare glemmer alt. Jeg har en idé, den ideen er å legge til flere nivåer, så blir den perfekt
Ganske morsomt fysikkbasert spill som har fin grafikk, kul kosmetikk og klassiske counter strike-fysikkkontroller trenger litt arbeid, men det er et morsomt spill du kan kjøre med vennene dine i.
Bra parkour-spill, veldig morsomt, vanskelig i begynnelsen, men du blir vant til det
Dette er sannsynligvis et av de eneste android bhop-spillene jeg noen gang har sett fungere etter hensikten, og er faktisk morsomt. Jeg tror egentlig ikke at fartsøkere noen gang vil være nyttige for meg, siden for mye hastighet kan gjøre det ukontrollerbart til tider. Det er mer innhold enn jeg noen gang hadde trodd det skulle være, egentlig. Deathrun har alltid vært morsomt siden det ble laget i Gmod, og jeg er glad for at bhopping ikke er det eneste man kan gjøre i dette spillet. Kontrollene er til tider litt skjeve, så jeg vil gi den 4 stjerner.
bhop pro Simulátory bosp