(iOS) Grand Theft Auto: Vice City juksekode generator alle
Feb 19, 2022 17:54:59 GMT 1
Post by contsittrelamic on Feb 19, 2022 17:54:59 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Grand Theft Auto: Vice City ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Grand Theft Auto: Vice City IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode generator alle ▞▞▞
▞▞▞ Grand Theft Auto: Vice City 2022 version ▞▞▞
Veldig dårlig kontroll. Ganske mye ødelegger spillopplevelsen. Ikke engang bry å installere
Wordt kontrollerer noensinne... Hvis du er villig til at vi skal betale beløpet ditt, gi i det minste det bedre kontrollalternativet for dette...
Kontrollene er litt rare, men det handler om hva du forventer å spille på en mobilenhet. Elsker å ha et PS2-minne Jeg vokste opp med å spille uten oppgaven med en annen emulator på telefonen min
hva i helvete? Jeg kjøpte denne for noen dager siden, og nå starter den ikke uten å krasje. Jeg var nervøs for å lese andre anmeldelser, men det er åpenbart at de hadde rett. IKKE KJØP DENNE APPEN.
Rett opp de siste feilene som come on også se på hva folks tilbakemeldinger har vært, så gjør det eller gjør det
Utmerket spill. Aktiver skylagringsalternativet for alle spillene dine. Det er ikke rettferdig når det bare er tilgjengelig for iOS.
Det er et flott spill, bare kjørekontrollene må fikses
Kontrollene er litt kompliserte, men jeg har det. Jeg skulle ønske kvaliteten var bedre som konsollversjonen, men jeg elsker den fortsatt l.
Grand Theft Auto: Vice City Arkade cyew
Grand Theft Auto: Vice City Spillehall zqcr
Har helt nytt acer nett brett å spillet starter ikke
Jeg elsker vice city, men det ser ut til å lukke seg hvert 20. minutt eller så uten å lagre fremgangen min på Huawei p10. Ganske irriterende
Knall bra etter at cheats appen kom:-)
Når spill betales etter min saldo. Transaksjonsfeil men pengene er kuttet?? Jeg er fullstendig skuffet 😞
Hyppige krasjer er virkelig trege og rotete kontroller
Det er greit. Sannsynligvis ikke verdt det på en håndholdt enhet. Jeg forventer ikke mye, kontrollene er vanskelige.
Skjører spillet på s4 max grafikk eller lavest. Henger seg opp på samme steder og etter 5 min kan man ikke gå inn i en bil uten at spillet hakker
Geometry Dash SubZero Arcade cfzs
Jeg elsket GTA:VC på PS2, denne rapporten gjør en god jobb med å bringe spillet til mobil. det er noen små irritasjonsmomenter, men alt i alt et flott spill
Alt bra, men en dårlig ting når jeg ved en feiltakelse starter et nytt gane, kan jeg ikke spille det lagrede spillet lenger. Så må starte på nytt fra begynnelsen
Det står bare tillegsfil for gta laster ned, men det skjer ikke no.. sånn har det stått i en time!
Grand Theft Auto: Vice City 17+ - App Store
ødelagt automatisk målretting gjør dette uspillbart. står rett ved siden av målet mitt, men karakteren vil bare låse seg på en tilskuer uten mulighet for å endre mål. Jeg sitter fast på et av startoppdragene fordi jeg ikke kan låse meg på en tønne jeg trenger å skyte. legg til siktealternativer som San Andreas, dette er søppel
Grand Theft Auto: Vice City Аркады nhp
Spillet krasjer hver gang på det siste oppdraget Hold vennene dine i nærheten. Ikke fornøyd.
Dette spillet har flere ting ja, men du kan ikke svømme i det jeg hater dette. Grafixene er bedre enn gta III det er flere ting å gjøre dette spillet er ok
Før jeg fullførte installasjonen av dette spillet, fryktet jeg at det kunne ha alvorlige forsinkelser og problemer med koblinger, men dette spillet viste at jeg tok feil. Jeg har kjørt dette spillet med konstant 60 FPS på Onn Tablet Pro med bare 2 GB RAM. Jeg har til og med alle grafiske innstillinger skrudd helt opp uten problemer eller problemer med spillet. 10/10.
Det gikk ganske bra til jeg mistet kontrollene mine for å løpe skyte og komme inn i en bil... alt jeg kan gjøre er å gå rundt... Jeg prøvde til og med å dø.
Vice City er et bra spill med noen fantastiske lydspor, men jeg kunne aldri komme meg inn i dette spillet, men hvis du liker et scarface-spill satt på 80-tallet, er dette et bra spill for deg
Til alle som sier at du ikke kan kontrollere kjøretøyene eller fullføre oppdrag, er det telefonen din. Jeg har null problemer på min Motorola med fullstendige spesifikasjoner. Hadde en tilfeldig politifeil i starten av spillet, en politimann fulgte meg konstant uten stjerner og dukket stadig opp og sa la meg se lisensen din om og om igjen som en robot til jeg fullførte to oppdrag. Han var aldri i en politibil, men var bokstavelig talt alltid foran meg etter at jeg dro hvor som helst selv etter å ha fullført det første oppdraget som fortsatt var der.
Dette er et bra spill, jeg vil anbefale deg å få det, men du bør se nærmere på spillet for å være sikker på at du er fornøyd med spillet
Jeg elsker virkelig dette spillet. Jeg ga ikke dette spillet 5 stjerner fordi jeg fortsatt venter på at trilogien skal slippes for mobile spillere som spiller på Android- og/eller Apple-enheter. Jeg sjekket spillenes siste oppdatering, den er nylig utgitt 25. januar 2019. Det har gått 3 år siden den siste oppdateringen ble utgitt. Det er alt jeg har å si, fortsett med det gode arbeidet Rockstar. Takk skal du ha!
Se Grand Theft Auto: Vice City-kanaler som strømmer direkte på Twitch. Registrer deg eller logg inn for følge Grand Theft Auto: Vice City-strømmere du
Veldig bra spill, men jeg fikk det bare fordi gta san andreas fortsetter å krasje, men vice City er veldig morsomt rockstar fix gta san andreas
Bra spill, selv på mobilplattform. Krasjer imidlertid mye!
Grand Theft Auto: Vice City Аркады ekf
Spillet lastes ikke inn 😂 Så snart innlastingslinjen treffer slutten når du starter et nytt spill, lukker du det og setter meg tilbake på startskjermen. Forvent bedre fra en pålitelig utgiver.
Jeg har nådd halvveis i spillet og nå vil det ikke laste inn CV-spillet mitt....vet du hvor forferdelig det er å betale for et TELEFON-spill og så krasjer det bare?🤬 ikke kult bro. 😑