(Android/iOS) Toon Blast fuskkod många primogems
Feb 19, 2022 17:45:52 GMT 1
Post by contsittrelamic on Feb 19, 2022 17:45:52 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toon Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toon Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många primogems ▞▞▞
▞▞▞ Toon Blast 2022 version ▞▞▞
4a i rad på bästa sätt
Bra lättsamt
Ingen chans att flytta nådd nivå till ny telefon
Toon Blast पहेली wdfi
Jättebra.
Lite för lätt
En sluta spamma mig om att ge er 5 skärnor 2 det borde finnas ett endless mode utan turns och liv
Toon Blast Пъзели qnlo
Suger bajs
Det här spelet fuskar dåligt. Någon kan vara på första plats med över 100 stjärnor och personen under dem har bara 50 men helt plötsligt passeras förstaplatsen av 200 stjärnor på bara några timmar. För mig är det fusk. Även en person kan vara på 4:e plats med 100 stjärnor, faller ner till 30:e plats med endast 12 stjärnor. Det är riktigt dåligt fusk. Så jag kommer aldrig spela det här spelet
Spelet är i grunden roligt att spela, men som med många andra som har problem den 11-21-21, kan jag inte logga in på spelet. Utvecklare, du och ditt team måste bekräfta vad problemet är och åtgärda det omedelbart. Om inte, vänligen stäng av spelet helt och återbetala alla spelare som har spenderat pengar när de spelade det. Vänligen svara omedelbart. Tack.
Jag älskar det här spelet, det lättar på tristess. Men det ger mig hela tiden möjligheten att gå med i ett lag och låter mig inte skriva mitt namn. Jag måste fortsätta att öppna appen igen för att spela
Det sämsta spelet jag nånsin spelat...
Började mycket roligt! Var mitt nya favoritspel i några dagar. Tyvärr kom det alldeles för snabbt till en punkt att det är nästan omöjligt att gå vidare utan att köpa saker. Vilken skam!
Älskar det här spelet så mycket men på ungefär en vecka har det inte fungerat, går inte förbi laddningsskärmen. Det här spelet var ett 5-stjärnigt spel tills jag inte kunde spela det längre. Bua!
Går inte överföra till nya mobilen. Vilket är dåligt.
Var utmärkt tills för ungefär en vecka sedan. Nu kommer den inte att laddas. Jag har installerat uppdateringar, ingenting fixar det. Jag gillar verkligen det här spelet som en sinneslös tidsdödare så jag hoppas att det här felet åtgärdas.
Det enda jag verkligen inte gillar med det här spelet är den stora summan av $$$ du betalar för att spela det här spelet. Det borde inte vara 100 poäng att fortsätta på en nivå, det kan vara 25-50. Jag tror ärligt att det är dags för mig att ta bort det här spelet.
Jag har spelat det här spelet i år. Det börjar bli ett skämt. Du vill att vi ska spendera riktiga pengar precis som alla andra spel där ute. Att vinna vad som helst nuförtiden är helt enkelt omöjligt och så mycket för fritt spel!!! Du kommer absolut ingenstans med det. Vad sägs om att göra pengarna fler eller lägga tillbaka dem till hur det brukade vara 🤦♀️ Jag känner för att avinstallera spelet nu.
Det här spelet är orättvist; när du ställer in ett speciellt drag, räknas det fortfarande som ett drag, vilket ger dig 2 eller 3 drag färre
Det blir svårt för snabbt. Det är kul tills du kommer till runt nivå 200 eller så.
Spelet är väldigt roligt men vanligtvis finns det ett sätt att spela en roll igen om du bara fick 2 stjärnor istället för hela tre och jag ser det inte och du måste köpa mynt mycket och det blir riktigt gammalt snabb!
För många gånger för att försöka få dig att registrera dig för saker. Försöker alltid få dig att spendera pengar också.
Det var bh.
Ok pusselspel. Lätt att fastna i.
Jag gillar spelet köp varför är det bara FACEBOOK för att hålla dina framsteg? Jag har inte FB. Så varje gång jag får en ny telefon måste jag börja om
SKIT DÅLIG!!!!!!!!
Jag fullkomligt älskar att spela det här spelet och nådde faaaaar in i det bara för att det inte skulle fungera nu!? Jag spelar det här spelet b/c det hjälper min mentala hälsa och hjälper mig att slappna av. Jag kan inte göra det nu för det kommer inte ens att laddas! Vad är det med det!...FIXA DET FELIX!!
BH spel
Android gjorde en uppdatering och nu fungerar inte mitt spel. Varje gång jag öppnar appen stängs den automatiskt. Det här var mitt favoritspel.
Appen var inte som på reklamerna och den tog aldeles för mycket plats jag är missnöjd med appen
Shablaaa
De ändrade priserna. Du kan inte vinna så många mynt nu. Lagkistan har en timmes fritt spel istället för mynt. Jag skulle hellre ha mynten.
Var tvungen att starta om spelet, den nya uppdateringen skulle inte laddas och jag var tvungen att installera om spelet och det skulle inte ansluta med Facebook till min tidigare nivå #6201
Jag älskar verkligen att spela det här spelet men idag är det andra gången jag börjar om eftersom mina framsteg har tappats. Jag önskar att det fanns ett sätt att spara dina framsteg via din e-post. Även om det fanns en sida för toppspel där du har månatliga tävlingar och andra sätt att tjäna boosters och mynt. Jag är så sårad att det är därför jag gav den kursen jag gjorde.
Toon Blast Puzles tqpk
Funkar inte. Skräp.
Väldigt roligt och utmanande tills jag kom till nivå 218. Spelat över 40 gånger. Ovinnlig och frustrerad. Nu avinstallerar jag.
Okej i bästa fall under en tid, det bästa de fick igång är Ryan Reynolds, förutom honom får de tre maskoterna det att se ut som ett dumt tecknat spel, riktigt obekvämt att spela offentligt som en vuxen man. Uppenbarligen designad för att få dig att spendera pengar, ingen riktig strategi, allt beror på kuberna du får. Den kombinerade discobollen och bomben är bortom värdelös. Kan vara kul för någon med hjärnskador.
Efter nivå 770 går dig för sakta att gå vidare. Tappade intresset då.
Kul och utmanande
Jag har spelat det här spelet i nästan 4 år, och så plötsligt fungerade det inte. Jag loggar in/ut facebook och mina framsteg går förlorade. Jag försökte följa instruktionerna som skrevs på supportknappen men det misslyckades. Jag är verkligen besviken eftersom alla mina hårda arbeten plötsligt försvann.Med team chest om det inte görs anspråk på omedelbart kommer du att förlora det och support ger det inte till dig 100% av tiden
Galaxy Invaders Attack - Alien Shooter آرکید evdf
Det kommer helatiden tonblast reklam jag hatar tonblast reklamen snälla komm inte mera tonblast reklam
Jag köpte en ny telefon och det verkar som om det är omöjligt att överföra mitt spel till min nya telefon. Jag är på nivå 3432 så ingen chans att börja om.
Toon Blast Atjautības spēles rdv
segt när man kommit längre fram i spelet